×

دانلود انیمیشن فروزن ۲ با دوبله کوردی 1080

انیمیشن فروزن ۲ با دوبله کوردی 1080-دانلود کارتون فروزن 2 دوبله کوردی - دانلود انیمیشن کوردی - دانلود کارتون کوردی

دانلود انیمیشن فروزن ۲ با دوبله کوردی 1080 با لینک مستقیم

نام انیمیشن : به ستوو 2

ژانر (موضوع) : ، 

زبان : کوردی

سال انتشار :

کیفیت : 720*1280

محصول : آمریکا - والت دیزنی

کارگردان : جنیفر لی/ کریس باک

 انیمیشن فروزن ۲ با دوبله کوردی 1080: یخ زده 2 (نام اصلی : Frozen II) السا ، آنا ، کریستوفر و اولاف به دنبال پیدا کردن منشا قدرت السا و در امان نگه داشتن ملکه به یک جنگل باستانی و پاییزی قدم می گذارند و …

سایر اطلاعات فیلم :

  • رده سنی : مناسب برای بالای 12 سال
  • تهیه کننده : پیتر دل وچو
  • زمان فیلم : 1 ساعت و 32 دقیقه

معرفی فیلم

فیلم یخ زده 2 (فروزن 2 – به ستوو 2): یک پویانمایی در سبک فانتزی، تئاتر موزیکال و ماجراجویی به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک است که در نوامبر سال ۲۰۱۹ از سوی استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر شد. این فیلم، دنبالهٔ فیلم یخ زده محصول ۲۰۱۳ است. یخ زده ۲، پنجاه و هشتمین انیمیشن ساخته شده شرکت دیزنی است.منجمد ۲ نخستین بار ۷ نوامبر ۲۰۱۹ در سالن سینمای دالبی در هالیوود به روی پرده رفت. یخ زده 2 با واکنش مثبت منتقدان همراه بود و در زمینه جلوه‌های بصری، دیالوگی، موسیقی و صوتی مورد تمجید قرار گرفت. یخ زده ۲ با بودجه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و تا کنون ۱٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌است که آن را به سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ و چهاردهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل می‌کند.


کاربران عزیز در این پست میتوانید انیمیشن بسیار زیبای فروزن 2 را با دوبله کوردی (Frozen 2) و کیفیت عالی و لینک مستقیم دریافت کنید.

 

 

 

2/5 - (3 امتیاز)
11 ژانویه 21 بدون دیدگاه انیمیشن کوردی
Subscribe
Notify of
guest
مشخصات شما
آدرس ایمیل
0 دیدگاهها
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات